Sprint jó a fogyáshoz. Véglegesen távolítsa el a zsírt

Zsírégetés

Egy másik kardió módszer a fogyáshoz, sokkal jobb, mint a monoton futás.

  1. Pörgesd fel az iramot, és vele együtt a szálkásítás folyamatát!
  2. Ultima zsírégető
  3. Lefogy stop cpap

Ööö kint felmelegedett az idő. A madarak csiripelnek, a nap felmelegszik és a bogyók virágoznak.

sprint jó a fogyáshoz

Ezt a cikket egy csodálatos és gazdag denevércsokor mellett írom, amely erős illatával megrészegít. Tetszenek ezek a gyakorlatok?

Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra? | Intenset blog

Sprint jó a fogyáshoz le e-mailben: Azonnal e-mailben megkapja őket, más tippekkel együtt, hogy megszabaduljon a hasától És mivel kívül szebb, nézzük meg, mit javasolok ma a fogyáshoz és a kondicionáláshoz. A fű zöld, az idő jó, menj ki a hegyekbe, csak néhány szabadtéri sprintre jó. Hill sprintek a fogyásért és a testzsír elégetéséért A sprintek értékes alkotóelemei lehetnek a fogyásnak, a tonizálásnak és a formába lendülés programjának a nyárra. Ha elfelejtette, a sprintek azt jelentik, hogy minél többet fusson, és távol tartsa a tüdejét.

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

Az ötlet az, hogy a testnevelési órákon végzett klasszikus sprintekhez képest ma a fogyás időközönként elmondom a sprinteket. Példa egy sprintre, amikor nagy sebességgel fut 30 másodpercig hidd el, hogy a 30 másodperc sokmajd megy egy perces helyreállítási lépés.

Az intervallum edzés sprint növeli az anyagcseréjét és sokkal hatékonyabban segíti a testzsír elégetését, mint az alacsony intenzitású edzés monoton futás. Amint egy sörétes puskaként sprintel, felgyorsítja légzését, növeli a testén áthaladó oxigén mennyiségét, növeli pulzusát, felgyorsul az anyagcseréje és a kalóriában éget a pokolban.

sprint jó a fogyáshoz

Ezen túlmenően, az erőknek, amelyeknek az izmok ki vannak téve, és az általuk mozgás közben kifejtett erőfeszítéseknek köszönhetően az izmok motiváltak arra, hogy fenntartsák magukat, sőt növekedjenek hello kerek fenék a munkát komolyan gondoló sprinterek esetében. A sprintelés égeti a testzsírt, miközben fenntartja, vagy akár sprint jó a fogyáshoz az izomtömegét, amely formálja a szexi formáit.

Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

És milyen jobb okokból kell kimenned, keresned egy dombot és sprintelned rajta a fogyás és a kondicionálás érdekében?. Íme néhány ezek közül ba gyorsasági sprintek hatékonysága: A sprintek a testzsír elégetésével segítenek a fogyásban. A fogyás azt jelenti, hogy megszabadulunk a kocsonyás szövetektől, a pihe a karokon és a cellulit a lábakon, és nem ejtünk számot a mérlegen.

5 LEGROSSZABB KARDIO HIBA • Kerüld ezeket! • Szálkásítás, Fogyás • KARDIO TIPPEK \u0026 TÉVHITEK

A gyorsasági sprintek hatékonyabban égetik el a testzsírt, mint bármely más klasszikus és monoton futási stílus. A sprintek anabolikusak - megtartják és erősítik az izmaidat.

sprint jó a fogyáshoz

A szilárdabb élek több "alakformálást" jelentenek a formáidban, több erőt a tavaszi tisztításhoz, anélkül, hogy megadnád a szellemedet és kevesebb zsírtartalmad lenne a testen. A sprintek gyorsak és nem sokáig tartanak. Egy sprint foglalkozás bemelegítéssel, gyönyörű és erős sprint és néhány végső nyújtás, maximum perc alatt végezhet.

Sokkal kevesebb, mint azt el tudnád képzelni.

Titkos fegyver: egy 10 másodperces szokás, ami eltünteti rólad a zsírt

És ha még mindig nem gondolja, hogy a sprintek sokkal szexibb és tónusosabb formákat formálnak, mint az unalmas monoton futás, itt van a különbség egy maratont végző lány és egy sprintelő között: Mi több! A sprintek kétségkívül a leghatékonyabb kardió módszerek, amelyek a lehető legtöbb testzsírt a lehető legrövidebb idő alatt elégetik. De bármennyire is egyszerűnek tűnik időnként futni, a sprintek jó minősége érdekében figyelembe kell vennie néhány tippet. Fit Woman tippek a sprintek előtt és után Mielőtt sprintelsz Keressen egy olyan területet, ahol a lehető legkevesebb az egyenetlenség: függetlenül attól, hogy kint futballpályán fut, a sikátor közelében lévő parkban vagy az erdőben egy pavilonban, győződjön meg arról, hogy a felszín, amelyen sprintel, a lehető legegyenletesebb és egyenetlen.

Azt akarjuk elkerülni, hogy sprinteléssel belépj egy gödörbe és megfordítsd a bokádat.

Ha szeretnél gyorsan és hatékonyan zsírt égetni, akkor kezdj el sprintelni! A számok nem hazudnak A sprintelés hatékonysága azon alapszik, hogy a megfelelő hormonok szintjének emelkedésével a testünk zsírt éget. Nem semmi, igaz? Ez pedig az egyik leghatékonyabb út, hogy a zsírpárnák leolvadjanak rólunk, és a helyükre elkezdjünk izmokat építeni.

Tarts meg: kevés dudorral rendelkező felületek. Válasszon elég hosszú felületet a sprintekhez amelyet Ön javasol, vagy a megtalált felületnek megfelelően állítja be a sprintek időtartamát: ha 40 másodperces sprinteket javasol, akkor hosszabb felületre van szüksége, mint ha 20 másodperces sprintekre lenne szüksége. A sprint idejét a közelben található sprint helyének hossza szerint is beállíthatja.

sprint jó a fogyáshoz

Győződjön meg arról, hogy megfelelő cipője van: a talpra a lehető legrögzítettebb sportcipő, hajlékony és nem túl vastag talppal, amelyben a boka elég szabad és mozgékony ahhoz, hogy teljes mozgását sprintelés közben tudja végrehajtani fogyni 10 nap alatt - plantarflexió.

Ne viseljen laza ruházatot: válasszon olyan aerodinamikus és rögzített ruhákat, amennyire csak lehetséges, hogy ne lassítsák a sebességet. Végezzen jó bemelegítést a sprintek előtt: Készítse elő izmait és csuklóját sprintekre, jó melegítéssel. Példa: jobb-bal mellkasi forgatás, jobb-bal csípőfordítás, elülső-hátsó karforgás, széles körök a csípővel, bokaforgatások, térdugrás, ugró emelők, gyalogló guggolás, testtömeg térdelés, a fenék aktiválása.

Ne erőltesse, ha kezdő vagy: Ha nem futott általában, a térde beesik, vagy futás közben nehéz felemelni a mellkasát, ne erőltesse a sprinteket.

Bár úgy tűnik, könnyű elkezdeni a sebességet, ha rossz formákat csinál, akkor többet árt, mint használ.

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

Ne felejtsük el, hogy kombináljuk a sebességet az erővel és a koordinációval, és a sérülések kockázata nő, ezért arra kérem Önt, hogy állítsa be a sprint intenzitását az edzettségének megfelelően. Sprintek típusai Bár többféle sprint létezik: 1 sík terepen, 2 dombon, 3 kívül és 4 belül futópadon a futópadon a leghatékonyabb, legbiztonságosabb és nem utolsó sorban kellemes sprint fel a dombra kint. Hill sprintel sokkal biztonságosabb helyzetbe hozzák a tested a térded számára, és a lejtő meredeksége miatt kisebb hatással vannak a testedre, mint a lapos sprintek.

Ugyanakkor, amikor hozzáadod a kültéri és a friss alkotóelemeket a természeten kívülre, a sprintek örömet jelentenek.

A törlés kéréséig

Nem kell a lejtővel stresszelnie és dombot keresnie, amíg meg nem unja a sprinteket, ehelyett a lehető legjobban használja ki a közelben találhatóakat. Ahogy kezdőként sem dicsekedhet a 60 fokos lejtőn, nem hagyhatja figyelmen kívül néhány sprint előnyeit sem egy 30 fokos túrán, sem akár egy tökéletesen sík felületen, mint egy elszánt lány, aki testzsírt akar égetni.

Ha sprinteket szeretne végezni a fogyás és a meghatározás érdekében, legyen nyitott és alkalmazkodjon ahhoz, ami kéznél van. Nézd, ha a sprintek hatékonysági rangsorát adnám, akkor ezt mondanám: Próbálj meg sprintelni a kinti dombon, bármilyen dombon, legyen az bármilyen kicsi, de legyen egy domb. Ha nem találsz dombot mivel csak én élek a síkságonmenj ki a blokk előtti pályára, a stadionba, és tegyél ki néhány gyönyörű sprintet.

Mondom, hogy ez nem hasonlítható össze a beltérrel.

sprint jó a fogyáshoz

Ok, ha nem így működik, mert esik az eső, hideg van, válasszon sprintet a hegyen közepes hajlás sprint jó a fogyáshoz a futópadon az edzőteremben vagy otthon a nappaliban, És ha ez nem így működik, akkor tegyen néhány sprintet időközönként a 0 sávú sávra, ami tökéletesen lapos. A sprint leves azonnal pihentető izmokat nyújt a combcsontoknak, a quadricepsnek, a lábaknak és a fenéknek.

Véglegesen távolítsa el a zsírt

Hidratálja magát. Készítsen elő egy üveg vizet kéznél, és perc múlva, miután megnyugodott a sprintektől, hidratálja testét vízzel, ahogy úgy érzi, a testének szüksége van rá. Itt vagyok ebben a videóban, hogyan végzek sprinteket a hegyen fogyás céljából: Szeretném hallani rólad, hogy eddig kipróbáltad-e a szabadtéri sprinteket a fogyáshoz. Keressen egy dombot a közelben, amelyet lejtővel megtehet? Örülnék, ha írna nekem egy alábbi megjegyzésben, ha az első alkalomkor kapna néhány sprintet, amikor kimegy a zöld fűre?

Legközelebbig arra biztatlak, hogy legyél szép, légy erős, fitt nő és sprintelj fogyni.!

Lásd még