Lefogyhatsz felülés közben.

A 6 legjobb testgyakorlat

2. Intervall edzés

Jól hallottad, más miatt is érdemes odafigyelni a has méretére, nem csak azért, lefogyhatsz felülés közben jól mutass a ruhádban. A legfrissebb tanulmányok szerint a kisebb hasméret védelmet nyújthat a betegségekkel szemben.

Az már csak ráadás, hogy sokkal jobban is fogsz kinézni. Csatlakozz a Facebook csoportunkhoz! Most megismerhetsz olyan hasizom gyakorlatokat, melyeket otthonod kényelmében is elvégezhetsz, és már 30 nap múlva láthatod az eredményüket. Ehhez naponta 10 percet kell feláldoznod az idődből.

A változást már egy hét múlva látni fogod a tükörben. Az edzést 4 tetszőlegesen kiválasztott gyakorlattal kezdd, a gyakorlatok között pedig tarts 10 másodperces szünetet.

Has edzés hibák

Mindegyikből két ismétlést végezz. Egyenes hasizom Amikor a kis kockákra gondolunk a hason, erről az izomról beszélünk. A rectus abdominis, azaz az egyenes hasizom a bordák és a szeméremcsont között helyezkedik el, a medence előtt.

Hogyan lehet gyorsan lefogyni a nők számára az izmot kétféleképpen lehet megdolgoztatni: a mellkast húzod a medence felé a medencét húzod a mellkas felé 1.

Egyenes hasizom

Hasprés — ször Klasszikus hasizom formáló gyakorlat, mellyel az egyenes és a ferde hasizmot is tónusosabbá teheted. Feküdj a hátadra a talajon vagy egy matracon. Hajlítsd be a térded. A vállaidat emeld fel a mennyezet felé a hasizmok megfeszítésével. Mikor a legmagasabb pontra érsz, tarts szünetet. Kettős lábemelés — 2-szer A kettős lábemelés nagyon hatékony hasizom gyakorlat, mind a felső- mind az alsóhas izmait megdolgoztatja.

1. Hasprés – 15-ször

Feküdj a hátadra, lábaid nyújtva, karjaid felfelé nézzenek. Emeld fel a lábaidat 45 fokos szögben a hasizmod segítségével, majd tarts szünetet.

fogyás ügyfél vezet

Ezután lassan ereszkedj vissza, a karod és a lábad továbbra is maradjon egyenes. Plank térdeléssel — ször Ez a gyakorlat nem csak a hasat, de a karokat, a feneket, a vállat és a lábat is megmozgatja.

Vedd fel a plank pózt, a testsúlyod a kezedre nehezedjen. Hajlítsd be a bal térdedet a csípőd felé, és tartsd így néhány másodpercig.

8. Hasizom gyakorlat

Húzd hátra a lábadat, majd ismételd meg a másik oldalon is. Felülés — szer A felülés erősíti a hasizmokat és növeli a gerinc rugalmasságát. Feküdj a hátadra, karjaid magad mellett kinyújtva, lábad egyenes. Nyújtsd előre a karjaidat, és a hasizom megfeszítésével lassan gördülj fel ülő pozícióba.

7. Felülés

Feszítsd meg újra a hasad, és lassan feküdj vissza a talajra. Plank csípőemeléssel — szor Ideális gyakorlat kezdőknek a hasizom erősítéséhez. Helyezkedj fekvőtámaszba, de a könyökeid legyenek a talajon. Az alkarodra támaszkodj. A karjaid 90 fokos szögben legyenek behajlítva. Kissé emeld fel a hátad.

nitrogén-monoxid fogyáshoz

Told a medencédet lefogyhatsz felülés közben mennyezet felé, a hasizmodat szorítsd össze, hogy csökkentsd a mellkasod és a csípőd közti távolságot. Engedd le a hátadat, és térj vissza a kezdő pozícióba.

  1. Ügyelj a megfelelő testtartásra, mert ez elengedhetetlen a biztonságod és a gyakorlat hatékonysága érdekében!
  2. Ti karcsúsító blokkok égnek
  3. Hogyan éget zsír fenék Lefogy a testtípus
  4. Karcsúsító értelemben
  5. Testét zsírégető üzemmódba helyezni
  6. Clen vs zsírégető
  7. 8 hatékony gyakorlat, amitől mindössze 30 nap alatt lapos hasad lesz | Kuffer
  8. A 6 legjobb testgyakorlat

Csónak póz návászana — 1-szer Erősíti a hasizmokat, a lábat, a derekat. Ülj le, térdeidet hajlítsd be, lábfejeid a talajon. Kissé dőlj hátra, emeld fel a lábfejedet a talajról.

A karjaidat magad előtt nyújtsd ki egyenesen.

2 zsírégetőnek hitt gyakorlat, amivel soha sem fogsz lefogyni - Fogyókúra | Femina

Tartsd egyenesen a térded 30 másodpercig vagy 1 percig, közben a testsúlyod a hasizmokra nehezedjen. Ablaktörlő-póz — szer Ezzel a gyakorlattal ideális az egész test erősítéséhez, végezd utolsóként. Feküdj a hátadra, lábaidat nyújts ki egyenesen felfelé. Karjaidat nyújtsd ki oldalra. Feszítsd be a legalsó hasizmodat. A lábaidat lassan döntsd az egyik oldalra.

Ismételd a másik oldalon is.

a fogyás legjobb módja 1 hét

Hegymászás — ször Gyakorlottabbaknak való ez a magas intenzitású gyakorlat, ami megemeli a pulzusszámot. Ideális, ha némi kardiót is be akarsz iktatni az edzéstervedbe.

szeretnék lefogyni 20 kg-ot

Vedd fel a plank pózt. A kezeid legyenek vállszélességben. A jobb térdedet húzd a mellkasod felé, amennyire csak tudod. Válts térdet, és a bal oldalon is végezd el a lábhúzást, közben a csípődet ne emeld meg.

egészségügyi fogyás hetente

Ezek a gyakorlatok ideálisak, ha otthon szeretnél edzeni. Elvégzésükhöz nincs szükség különleges eszközökre, csak a testedre és az elszántságodra.

Érdekes volt?

karcsúsító él max

Kövess a Facebookon!

Lásd még