Karcsúsítson otthon. Vastag a derekad? 3 villámgyors karcsúsító tipp

Karcsúsítás

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Nyárra legyen darázsderekad! Minden gyakorlatot saját felelősségre végezz! Derék karcsúsító bemelegítés Hogyan végezd? Bemelegítésként fél percen keresztül végezz guggolásokat, kar- és lábkörzéseket, illetve, oda-vissza egy percig csípő- és deréktekerő mozdulatokat.

Darázsderékra vágysz? Íme a legjobb gyakorlatok

Ezután jöhetnek a térdhúzások: ehhez állj vállszélességű terpeszbe, és húzd fel a térded a hasadhoz, miközben az ellentétes könyöködet hozzáérinted. Egy percen keresztül végezd ütemesen, dinamikusan a gyakorlatot. Kis pihenő után ismételd még egyszer a sorozatot.

Figyelj rá, hogy a légzésed egyenletes maradjon. A pulzusszámod nőjön meg, de ne fulladj ki.

Derék karcsúsító nyújtás súlyzóval Hogyan végezd? A deréktáji felesleg eltüntetésében nagyon sokat segítenek az ütemes nyújtó gyakorlatok, mivel nemcsak megdolgoztatják a tájék izmait, hanem a derék és a csípő környékén felhalmozódott zsír égetésében is szerepük van.

Derék karcsúsító torna, lapos has gyakorlatok

Fogj meg két 0,5 — 1,5 kiló közti súlyzót vagy vizes palackot, állj vállszélességű terpeszbe. A törzsed legyen egyenes, de ne merev, a lábad ugyanígy.

A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Hosszú volt a nap, és az embernek nincs kedve lemenni a konditerembe, vagy egyszerűen csak nem vágyik emberek társaságára, esetleg kínosan érzi magát, ha mások is látják, ahogy edz - kifogások, de mindre van megoldás. Rengeteg olyan otthoni gyakorlat létezik, ami jól fel tudja pumpálni a pulzusszámot, és be tudja indítani a zsírégetést, mint az edzőtermi gépek.

Miközben a törzsed egyenes marad, dőlj egy kicsit bal oldalra, ahogy a képen is látod. Figyelj rá, hogy ne hajolj előre vagy dőlj ki hátra, csak oldalra mozogj.

Vastag a derekad? 3 villámgyors karcsúsító tipp

Utána végezd el jobb oldalra is gyakorlatot, majd megint balra. Egy percen keresztül végezd, majd pihenő után ismételd meg! Hajó — egy hasformáló jógapóz Hogyan végezd?

karcsúsítson otthon

Ülj le egy szőnyegre, és emeld ki a lábadat nyújtva és összezárva. A kezeidet is nyújtsd előre, a törzsed pedig karcsúsítson otthon egyenes, mellkasodat picit told előre, a fejed ne lógjon. Figyelj rá, hogy egyenletesen lélegezz: kb. Ha nagyon edzetlen vagy, először 3 körben, 3 légzésig tartsd meg.

Otthoni karcsúsítás - Egyszerű gyakorlatok a fittségért

Tehát a három ki- és belégzés után pihenj pár másodpercet, majd jöhet a következő kör. Ha úgy érzed, tovább is megy, legyen ebből 3 körben 5 be- és kilégzés, majd ahogy egyre jobban megy, 5×5.

karcsúsítson otthon

Ahogy érezni is fogod, főleg az alsó és az oldalsó hasizmokat edzi ez a gyakorlat, illetve fejleszti a tartóizmokat is, mint általában minden jógapóz.

Derék karcsúsító nyújtás ülve Hogyan végezd? Ülj le egy tornaszőnyegre vagy polifoamra úgy, ahogy a képen is látod, a válladnál kicsit szélesebb terpeszben legyen a lábad.

A törzsed és a karjaid legyenek teljesen egyenesek.

Karcsúsító gyakorlatok otthonra

Először forgasd el a törzsed 90 fokban balra úgy, hogy a bal karod mögéd, a jobb pedig eléd kerüljön. Ha ez a póz stabilan megvan, döntsd meg a törzsed előre, miközben teljesen egyenesen tartod, és enyhén balra tekered a derekad. Az elöl lévő jobb karod a bal lábfejed mellett helyezkedjen el, mikor leérkezel — ez a képen is látható. Maradj így 5 másodpercig, majd hozd vissza magad a kiinduló pózba.

Oldalanként 10 ismétlést végezz!

Karcsúsítás

Oldalsó plank a karcsú derékért Hogyan végezd? Az alap oldal plank: karcsúsítson otthon először a jobb oldaladra. Támaszd le a jobb alkarodat, a lábaidat egymással párhuzamosan nyújtsd ki oldalra, a törzsed legyen egyenes, majd emeld ki magad derékból és csípőből, a másik kezed tedd a csípődre.

A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Az egyik olyan testtájék, amivel sok nő elégedetlen magán, az a derék, melynek karcsúságát több tényező is erősen befolyásolja. A derék vastagságában, hízásra hajlamos jellegében nagyon nagy szerepe van a genetikának.

Figyelj rá, karcsúsítson otthon a feneked ne essen hátra, maradj egyenesben, ahogy a képen is láthatod! Összesen három sorozat ajánlott belőle. Az extra képen látható plank: a csípőd a kiinduláskor legyen lent, majd vedd fel a csípőd kitolásával a leírt plank pózt, tartsd meg 10 másodpercig, majd engedd le, és 2 másodperc pihenés után ismételd.

karcsúsítson otthon

Mindkét oldalra 3 ismétlést végezz! Ha már edzettebb vagy, emeld 15 másodpercre a kitartásos szakaszt.

Lásd még