Égesse meg a felső külső combzsírt

Top 30 edzés a comb + kész lecke terv belsejére - Bőrgyulladás

A lábak emelése egy székkel jobb láb : ször Emelje fel a lábakat egy székkel bal láb : alkalommal A hátán fekvő lábak hígítása: szor A comb belső oldalán 3 edzéskombináció variációját választhatja, csak egy variációt választhat, vagy létrehozhatja saját edzésprogramját.

nincs fogyás a jenny craig-en

Alapvető gyakorlati szabályok a belső combra 1. Mindig indítsa el az edzést egy bemelegítéssel és befejezéssel. Soha ne gyakoroljon bemelegítés nélkül, különben veszélybe kerülhet! A belső combok gyakorlása során a cél izmokat érezni kell. Tartsa a testét összegyűjtött és koncentrált, ne tegye meg a gyakorlatokat gondtalanul és lazán. Próbálkozzon rendszeresen a gyakorlatok megváltoztatásával, nem kell folyamatosan ugyanazokat a fogyni stop gerd végrehajtania.

Ne engedje, hogy az izmok alkalmazkodjanak a terheléshez. Ha a kardio gyakorlatok különösen kemények az Ön számára, akkor elkezdhetik velük a képzését, nem pedig zömökkel és lungákkal.

Hogyan kell fogyni gyorsan a külső része a comb

De a lecke végén nem szabad kardio-t helyezni, a helyi zónában végzett gyakorlatokat az aerob gyakorlatok után lehet a legjobban elvégezni, hogy növeljék a vérkeringést a test célterületén. Ne feledje, hogy a comb belső oldala csak a test általános veszteségével csökken, ezért az ésszerű feltétel a zsírtartalom megszabadítására ezen a területen az ésszerű étrendi korlátozások. Az adduktorok izomzatának elkülönített gyakorlata nagyon hasznos a belső combok problémás területének kiküszöbölésére, de ne felejtsük el a lábak és a kéreg fennmaradó izmainak gyakorlatait.

A kiegyensúlyozott munka minden izomcsoportban sokkal gyorsabban érheti el a célját. Ne feledje, hogy a zsír nem fogyás linzess a test azon részén, amelyet keményen pumpál. A test teljesen elveszi a súlyát. De segíthetsz abban, hogy megszüntesse a problémás területet az intervallum edzésével és a testtónusokkal.

Hogyan kell eltávolítani a zsírt a combok közötti

Ha készen áll a videojátékok készítésére, győződjön meg róla, hogy nézd meg a választásunkat: Top 25 legjobb videó a comb belső részénél otthon. Videó a belső combhoz oroszul 1. Szárítsa meg a belső combot 2. Ennek a problémának a megoldása a speciális képzés, melynek során a figyelem erre a zónára összpontosít.

Ezért ma a legfrissebb, a comb belső részének leghatékonyabb gyakorlatait nyújtjuk Önnek. Sok gyakorlat van, amelyek során a lábak részt vesznek. Ugyanakkor számos nagyon sikeres és eredményes gyakorlat segít abban, hogy kiküszöböljék a flabbitást és csökkentsék a nők és férfiak problématerületének mennyiségét.

Erről tovább fogunk beszélni. Komplex gyönyörű lábakhoz Azok számára, akik érdeklődnek a csípő izmok szivattyúzásáért és a lábuk rendezéséért, hasznos lesz a test szerkezetének jellemzői. Adonis fogyás lehetővé teszi, hogy megértsük, mennyire hatékonyak bizonyos gyakorlatok a comb belső oldalára. A combok belső része oly módon van elrendezve, hogy a nagy, rövid és hosszú adduktor izmok, valamint a vékony és fésű munkája miatt hajlítási és forgási mozgások lehetségesek.

Távolítsa el a zsírt a comb és fenék

Ezek a legfontosabbak és kiterjesztettek, a hegymászáskor, lépcsőn járva aktiválódnak. Ugyanakkor ezek a leggyengébbek, mint az ember által a mindennapi életben leggyakrabban használtak. És nekik volt a feladata, hogy egy sor gyakorlatot fejlesztettek ki, amely lehetővé tette a problémás terület hangjának és vonzerejének helyreállítását. Ezzel párhuzamosan végrehajtásuk során olyan izmok vesznek részt, amelyek felelősek a lábak kiváló megjelenéséért, különösen a csípő és az ágyék belső részének.

Emellett az adduktorok aktiválására tervezett gyakorlatok nemcsak az izmok erősítését segítik, hanem sok kellemes bónuszt is biztosítanak. Az ilyen képzés fő előnyei: A sérülések kockázatának csökkentése, ami a combizmok gyengesége miatt lehetséges; A terület vonzereje és karcsúsága; Javított koordináció és stabilitás az álló helyzetben, valamint a járás és a mozgás során; A járás vonzereje; Helyes és szép testtartás.

Érezd magad az edzés minden varázsát és előnyeit, ha úgy gondolja, hogy felelősséget vállal a probléma megoldására, és égesse meg a felső külső combzsírt otthon, szabadban vagy az edzőteremben fog részt venni. Szóval kezdjük.

SLIMMER LEGS in 7 Days (lose thigh \u0026 leg fat) - Summer Shred Workout

Nagyon egyszerű és sok ember számára hozzáférhető, és a terhelés növelése súlyozással is elvégezhető. Egy ilyen gyakorlat során érdemes figyelni a problémás terület izmainak munkáját. Nagyon fontos, hogy a comb belső oldala szivattyúzzon át. Ehhez a kezdő pozícióból ki kell zárni a zömöket - az egymástól széles körben levő lábakkal állva, és a lábujjak oldalra fordultak.

A zömök alatt a térdet kell hajlítani, hogy ugyanolyan irányba nézzenek, mint a zokni. Miután elkezdtük a kiindulási pozíciót, húzzuk ki a hátát, és összekapcsoljuk a karját a mellkas szintjén. Óvatosan süllyedjen el a lehető legmélyebben, hogy érezze a feszültséget, ahol a comb belső része található.

Elkezdheted guggolással, növelve a égesse meg a felső külső combzsírt és ismétlések számát. A "Speciális" sportolók készletet tudnak teljesíteni, 20 súlyú, további súlyokkal. Ha komolyabb terhelésre készen áll, a súlyzók hatását növelheti egy súlyozószerrel.

Az edzőteremben résztvevő, ezekhez a célokhoz használhatja a súlyt vagy a súlyzókat, és otthon - egy homokkal töltött palackot. Tartsa a súlyozást mindkét kezével, guggolva, óvatosan csepegjen a térdbe egy derékszög kialakulásához, és zökkenőmentesen térjen vissza a kiindulási helyzetbe.

Kiindulási helyzet - a hátán fekve, lábai egyenesek és a karral párhuzamosan. A lábakat kb. A következő megközelítés ugyanaz, de a kereszteződésnél változtassa meg a lábakat. Javasoljuk, hogy mindegyikben készletet és megközelítést hajtson végre. Ez az ollóváltozat a hasi izmok számára is hasznos, mivel a végrehajtás során a terület jól érintett. Ennek eredményeképpen nemcsak a csípő megjelenését lehet javítani a lábak közötti területen, hanem a sajtót is szigorítani, ami nagyon fontos a legtöbb lány számára.

Megjegyzés: - a testmozgás ellenjavallt a hasi izmok diasztázisában. A kiindulási helyzetből történik - egyenesen állva a lábakkal és a vállszélességgel egymástól, mellkasi szinten zárva. Az egyik lábával oldalra, a térdét és a zoknit ugyanabba az irányba mutatva.

Tartsa a hátát egyenesen, kövesse a másik lábát. Tartsa a térdét a megfelelő helyzetben, és ne lépjen túl a lábujjvonalon. Ezek a támadások segítenek a combok belső felületének szivattyúzásában, ha készletet és ismétlést égesse meg a felső külső combzsírt. Gyakorlati szám 4 - Ugrás A levegőben keresztezett lábakkal folytatott ugratás egy másik gyakorlat, amely megalapozottan helyet foglal a TOPben.

Számos előnyhöz juttatta a lányokat, akik szenvedés és nagy csípő mennyiségben szenvednek. Kiindulási helyzet - egyenes, egyenes hátra és intenzív préseléssel. Ugrás után csepp a padlóra, miközben a lábait keresztezi úgy, hogy a zokni egy irányba nézzen, de az egyik láb a másik előtt van, ahogy a képen látható. Ugrás a következő alkalommal, változtassa meg a lábakat.

És így ismételje meg a szor több mint készletet. Érdemes megjegyezni, hogy ez a gyakorlat hasznos lehet a karok és a felső vállövek izmaira is.

arti dari zsírégetés

Ahhoz, hogy egyidejűleg lehúzhassuk őket, ugrás közben ugyanazt a technikát használva áthúzhatod az előtted lévő karokat. Ehhez a padlón kell lennie, a könyökére támaszkodva, ahogy az a következő képen látható. A padlón fekvő lábat ki kell egyenesíteni, a másik - hajlítani kell a térdre, és tartsa a hátát. Ebben a helyzetben a csípőt a felső ponton másodperccel késleltetni kell.

Ahhoz, hogy az edzés maximális hatását elérje, és erősítse a csípő problémás területét, jobb, ha a mozgásokat lassan végezzük el. Ez lehetővé teszi, hogy megtapasztalja, hogyan történik az egyes izomcsoportok szivattyúzása, és megértsék, hogy helyesen mozog-e a mozgások.

Húzza meg az expander egy élét az állványhoz vagy a tartóhoz kb.

Hogyan kell eltávolítani a has és a comb egy héten

Állj a jobb oldallal a támasztékhoz, és tedd a hurkot a jobb lábra. Ez a láb fog működni, és a bal oldali. Ebből a pozícióból nyújtsa ki a tágítót, és hozza előre a munkatalpat, és próbálja meg létrehozni egy vonalat a támasztó lábával nincs súlycsökkenési támadási szakasz a képet. Miután befejezte a 3 beállítást, tízszer egymás után ismételje meg ugyanazt a másik lábával. Ezt a feladatot a tornaterem látogatói végzik.

A szimulátor crossover lába elrablása sokkal kényelmesebb, mert képes beállítani és beállítani a súlyt. Idővel a terhelés növelhető, ezáltal növelve a képzés hatékonyságát. Ez egy speciális szimulátoron történik, és lehetővé teszi a belső combok meghúzását. Először lépjen a szimulátorra, és állítsa be a kívánt súlyt. Üljön az ülésre és a lapos hátra, erősen nyomja a hátát, miközben megragadja a speciális korlátokat.

Helyezze a lábát úgy, hogy a lábak a támasztékokon helyezkedjenek el, és a combok belseje szilárdan nyomva van a görgőkkel. A kilégzéskor csökkentse a lábát a combizomokkal. A szélsőséges ponton, visszafelé, és irányítsd a lábadat a kiindulási helyzetbe. Néhányuk végrehajtásának technikáját a mellékelt videó megtekintésével lehet tanulmányozni. És annak érdekében, hogy az eredményt a lehető leghamarabb élvezhessük, fontolja meg az alapszabályt: minden egyes edzés a comb belső részén bemelegítéssel kezdődik, és egy szakaszon végződik.

Ilyen töltés lehet ugrások, kanyarok, lábfejek stb.

bélbaktériumok a fogyás érdekében

Az edzés után tornát kell követni, amelynek célja az adduktor izmok nyújtása. A belső combok fejlesztését célzó gyakorlatok óriási előnye, hogy saját súlyukkal és bármilyen körülmények között - otthon vagy szabadban - elvégezhetők.

Ami még jobb, mert növelheti az edzés hatékonyságát a test oxigénnel történő telítettségével. Nos, ha nem lehet a természetben gyakorolni, próbálja meg a helyiséget jól felszívni, mielőtt otthon csinálná. A legjobb gyakorlatok a belső combhoz - a legjobb 7 legjobb lehetőség Karcsú, tónusú lábak - a nők álma és irigysége, a férfi csodálatának és vonzerejének tárgya.

De ahhoz, hogy meghódítson egy fiatalembert a csípő megrázásával, érdemes a móka. A comb elülső és hátsó izmaival minden világosabb - legalább feszültek a hétköznapi hétköznapi terhelésekkel: gyaloglás, egy széken guggolás, futás. Csak akkor használják, ha az oldal söpör és a csípő zoknit kifordítja. Tehát a test fejlődése volt az, hogy minden naponta több égesse meg a felső külső combzsírt kalória könnyebben tapad a test alsó részéhez. Ahhoz, hogy a lábak vékonyak legyenek, nem elég csak enni.

Ha nem lehet az edzőterembe menni, a comb belső részének leghatékonyabb gyakorlása otthon, amint az alábbiakban látható, kötelező. A belső felület nagyobb figyelmet igényel: a szív és a terhelés kombinációja. Cardio irányítja testünk erőit a zsírégetésre. Az erőterhek komplexe a comb belső oldalának vékony bőrét idézi, és segít eltávolítani a zsírt.

Használhatja a súlyzók, súlyok, fitball, expander vagy gimnasztikai szalag segítségével a fogyás gyakorlatok a comb belsejében. Melegítsük fel Kiváló minőségű test edzés - égesse meg a felső külső combzsírt produktív edzés alapja.

Nagyszerű lesz elkezdeni a felmelegedést egy könnyű kardio terheléssel - a helyén futó, ugrókötél, ugrás. Ne hagyja figyelmen kívül az ízületek gondos melegítését. A zokni, térd, medencés rész forgása - a szükséges tanulmányi pontok. A felmelegedésnek legalább percig kell tartania. Top 7 gyakorlatok Miután felmelegedett, közvetlenül az edzésre léphet. Bemutatjuk a legjobb gyakorlatokat a comb égesse meg a felső külső combzsírt felületére.

Egy edzésprogramra. A szükséges megközelítések és ismétlések száma minden egyes opcióhoz külön szerepel. Tenyésztési lábak az oldalra Ebben a gyakorlatban a terhelés a szükséges területen, a combizmokhoz vezetve tökéletesen részt vesz a sajtó alsó részében. Tökéletesen eltávolítja a zsírt a lábak között. A nehézségi fokozat - ha szükséges - a súlyozás miatt bonyolult. Jó hatással van a nyújtásra. Kiindulási helyzet - a hátsó szőnyegen fekszik, a karok a test közelében helyezkednek el, a lábak a padlóhoz képest 90 fokosra emelkednek és felemelkednek; Mélyen belélegezve, lassan terjessze a lábát az oldalra, hogy a lehető legkényelmesebb legyen, néhány másodpercig tartsa; Lélegeztetés közben lassan térjen vissza a kiindulási ponthoz.

További részletekért tekintse meg a videót: A hígítást szor kell kezdeni megközelítésben, fokozatosan növelve a terhelést.

A tenyésztés végén nem lesz felesleges másodpercig elhagyni az elvált lábak helyzetét, majd enyhén elhúzni az izmokat. Plié zömök A zömök a vágott alsó test százalékos zsír a fogyáshoz barátai. A számunkra érdekes zóna számára a Plié guggolás megfelelő. A fiúk belső részén kívül erősödnek a glutealis izmok, a quadriceps és a borjak is. A nagy bonyolultságú gyakorlat.

A súlyzókkal, súlyzókkal és más súlyokkal való dobás nagyon hatékony. Figyeljen a 30 napos zömök programjára, fogyás lagrange georgiában segít eltávolítani a csípő zsírját.

Top 30 edzés a comb + kész lecke terv belsejére

Kiindulási helyzet - a váll szélességénél szélesebb lábak, az oldalra néző lábujjak, egyenesek, hátra hajlítva, a szemek egyenesen előre rögzítve; A lélegeztetésnél lassan a padlóval párhuzamosan megyünk. Tarts pár másodpercig; A kilégzésen lassan visszatér a kiindulási helyzetbe. Javasoljuk, hogy 2—3 megközelítésben 10—szeres zömöket végezzen. Nem bonyolult, bonyolult a kezében lévő súlyzók. Ez nem csak a szükséges területre hat, a támadások tökéletesen meghúzzák a glutealizmokat.

A lábak szélesebbek, mint a váll szélessége, a hátsó egyenes, a sajtó feszült, a kezek az övön vagy az előtted, várom; Belélegzés, a jobb lábon lévő zömökbe kerülünk, a térd 90 fokosra áll, a bal láb egyenes, a lábát szorosan a padlóra nyomjuk.

Lásd még