Főétkezések fogyni

Fogyni szeretnél? Ne higgy el minden „jó tanácsot”!

főétkezések fogyni wendy williams lefogy

Teás érdekességek Éhezés nélkül is lehet tartósan fogyni! A tartós fogyás alatt nem csupán a jojó-effektus nélküli fogyókúrázást értem. Az én olvasatomban tartósan fogyni annyit tesz, hogy egy olyan egészséges életmódot választasz, amit akár életed végéig fenn tudsz tartani, méghozzá megerőltetés nélkül. Ha ezt meg tudod tenni, a fogyás szinte csak mellékhatás lesz a számos más, egészségre gyakorolt jótékony hatás mellett.

7. Szauna a szép bőrért, a karcsú alakért

A tartós fogyáshoz vezető életmód talán legfontosabb eleme az étrend megváltoztatása. Nem mindegy, mit eszel, és az sem, hogy mikor. Ebben a témakörben szeretnék most néhány tippet adni neked, remélve, hogy megadom a kezdő lökést, hogy főétkezések fogyni is az egészséges, fenntartható táplálkozás útjára lépj, és anélkül fogyj, hogy koplalnod kellene. Koplalás helyett egyél értékes ételeket Nagyon sok hatásos fogyókúra létezik, ezekkel tele van az internet.

Többségükkel az a bajom, hogy kampányszerűek és hosszútávon nem fenntarthatóak.

  1. Íj gyorsan fogyni
  2. Mikor edd meg a legnagyobb főétkezést, ha fogyni szeretnél?

Az ilyen diétát csak kiizzadni lehet, és a vége általában nagy zabálásokba torkollik, így a kilók máris kamatostól jönnek vissza. Én abban hiszek, hogy a hosszútávon fenntartható fogyáshoz nem kockás füzetre és kalóriaszámlálásra, és nem is koplalásra van szükség, hanem a vacak kaják és az üres szénhidrátok száműzésére, és azok értékes élelmiszerekre cserélésére.

Mikor edd meg a legnagyobb főétkezést, ha fogyni szeretnél?

Úgy is mondhatnám, hogy ne kevesebbet egyél, hanem jobbat. Ehhez elsőként számot kell vetned mindazzal, ahogyan és amiket jelenleg eszel. Vedd sorra a szokásos étkezéseidet, és nézd meg mikor, milyen értéktelen vagy egészségre káros elemeket tartalmaznak. Leszámolunk a legfőbb ellenséggel: a nassolással! Nem kertelek.

Üdvözlünk!

A főétkezések közötti nassolásokat egy az egyben fel kell számolnod. Az életmódodtól és az aktivitásodtól függ, hogy naponta vagy 6 főétkezésre van szükséged. Viszont a chips, a péksütemények, a csokik és bonbonok, egyéb édességek és sós ropogtatnivalók rendszeres fogyasztása a főétkezéseid között hosszútávon garantálják az elhízást.

Ezeknek nincsen helye az étrendedben, ha egészségre és hosszútávon fenntartható tartós fogyásra szeretnél törekedni.

2. HELYTELEN TANÁCS: Le a szénhidrátokat!

Több mint egy rossz szokás, avagy azelőtt nyerd meg a csatát, mielőtt elkezdődne! Azaz, ha a főétkezéseid gyorsan felszívódó, egyszerű szénhidrátokkal vannak tele, akkor azokkal gyakorlatilag megrendeled a köztes nassolásokat is.

Te is tapasztaltad már, hogy a jó öreg hamburger-sültkrumpli plusz cukros üdítő kombináció bár gyorsan eltelít, nés agyon jól lehet vele lakni, de viszonylag hamar, órán belül újra éhes vagy. Ilyenkor jön a munka közben elmajszolt péksüti, vagy a tévézés közbeni chips ropogtatás.

Ennek oka egyszerű.

A nevük is mutatja, a gyorsan felszívódó szénhidrátok bár hamar eltelítenek, nagyon gyorsan meg is emésztődnek és kiürülnek a gyomorból, így persze hamar elmúlik a főétkezések fogyni érzése. Közben óriási, fölösleges energialöketet tolnak a szervezetedbe cukor! A megoldás adja magát: az egyszerű szénhidrátokkal teli kajákat teljes értékű szénhidrátokat tartalmazó ételekre cseréld le, amik jóval tartalmasabbak, jobban és hosszabb ideig telítenek el, mint az egyszerű szénhidrátok, ezért kevesebbtől is jól tudsz lakni, fogyás hiv szakasz később leszel éhes.

A következmény az, hogy még az elnyúlt étkezések közötti szünetekben is kevésbé, vagy egyáltalán nem fogod kívánni a nassokat. Ha még egy kis mozgást is be tudsz iktatni az életedbe, és rendszeresen iszod a Fogyasztó Teáthamar be fog indulni azoknak az évek során makacsul lerakódott zsírtelepeknek az elégetése.

Azért főétkezések fogyni szokás is nagy úr… A nassolás elleni küzdelemben tehát a legtöbbet az ételeid feljavításával tehetsz, de nem szeretném elhanyagolni a szokás hatalmának fontosságát sem.

További cikkeink a témában

Ha már hosszú ideje, ugyanazokban az élethelyzetekben gyakorlod a nassolás káros szenvedélyétakkor lehet, hogy már kialakult benned egyfajta egyébként bizonyosan enyhe pszichológiai függőség is.

Erős akarattal persze sikerülni fog, de legyünk őszinték, ha ez menne, illetve ha ez bejött volna, most nem olvasnád ezt a posztot.

főétkezések fogyni hogyan lehet égetni a testzsírt cikk

Én egyébként sem hiszek az azonnali és teljes nass-megvonásban; nem azért, mert nem működik, hanem mert hosszútávon nem biztos hogy fenntartható, és ez kockázatot jelent a céljaid elérésében.

Emellett vannak alternatív megoldások is, azaz bűntudatmentes nassolási formák.

Férfi vagyok, fogyni akarok!

Ropogtatnivaló alternatívák Ilyen például, ha a főétkezések fogyni, ropi és társai helyett a kölesgolyóhoz, a bulátához vagy más extrudált, azaz puffasztott teljes kiőrlésű gabonához nyúlsz.

A kölesgolyó például manapság sokféle ízesítéssel is kapható a legtöbb nagy áruházban, némelyik kifejezetten finom ropogtatnivaló. Talán nevetségesen hangozhat a chipsek, ropik, kekszek bénító ízbombája után a következő ajánlatom, de hidd el, egy próbát megér. Ha rád tör a vágy, hogy filmezés közben ropogtass valamit, kipróbálhatod főétkezések fogyni répát, a karalábét vagy főétkezések fogyni zellerszárat is! Az élmény meglesz, de bűntudat nélkül nassolhatsz, sőt közben értékes rostokat, vitaminokat és ásványi anyagokat is juttathatsz a szervezetedbe, minimális szénhidrátbevitel mellett.

főétkezések fogyni integrált fogyás ri

Édesszájú vagy? Arra is van megoldás! Főként akkor, ha ezt te magad készítetted el. Nem akarom leszólni a bolti darabokat, csak mindig elgondolkodtat az összetevők gyanúsan hosszú listája.

A házi készítésű müzliszelet csupán nagy szemű zabpehelyből, mézből és bármilyen hozzáadott extra finomságból áll, mint például magvak, gyümölcsök, ízlésed szerint bármi egyéb nagyon jó receptek vannak a neten.

Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

Ez a kombináció egy olyan édességet eredményez, ami kizárólag lassan felszívódó, teljes értékű szénhidrátokból áll. Nem lefekvés előtt ajánlott, de napközben, ha túlságosan elnyúlik az étkezések közötti szünet, kiválóan beválik. Éjszakai nassolás — a legrosszabb mind közül A nassolások között is a legrosszabb az éjszakai, lefekvés előtti nassolás… feltéve, ha fogyni szeretnél. Ha a vacsora és a lefekvés közötti idő túlságosan megnyúlna, és rád tör az éhség, jó ötletnek tűnhet például egy banán után nyúlni, mondván az gyümölcs, úgysem számít.

Bizony számít, sőt.

A legnagyobb fogyókúrás tévhitek

Talán meglepő lehet, de ha fogyni akarsz, a gyümölcsöket egyáltalán nem ajánlom az étkezések között, főként nem este, a lefekvés előtti órákban. A gyümölcsök is sok cukrot tartalmaznak, és bár ezek teljes értékű szénhidrátnak számítanak, a plusz energia főétkezések fogyni kerül felhasználásra, és bizony zsírrá alakul.

Ilyen esetekben a legjobb megoldás megint csak pofonegyszerű és talán butának is hangzik, de hidd el nekem, beválik. Csak folyadékot kell inni!

Lásd még