Fogyás tippek szülés után

fogyás tippek szülés után

Ilyenkor általában minél hamarabb vissza szeretnénk nyerni a terhesség előtti alakunkat.

  1. A szülés utáni fogyás titka a lassú folyamatban rejlik. | Hello Tesco
  2. Így add le a pocakod szülés után | Well&fit
  3. Ági szülés utáni fogyás naplója A fogyás sikerének kulcsa | enfc2016.hu
  4. Hogy lehet szülés után lefogyni? | BENU Gyógyszertárak
  5. A zsírégetés viszket-e
  6. Fogyni a szülés után? Messze nem olyan egyszerű, mint mondják - Blikk
  7. Lefogy 8fit
  8. Legjobb módja annak, hogy elveszítse a lábát kövér nőstény

Biztosan ismersz olyanokat, akik már pár héttel a szülés után bomba jól néznek ki. De hogy is lehetséges ez? Mindenek előtt tisztázzunk néhány dolgot. A tested nagyon nagy változáson ment keresztül, a hasadról a zsír nem fog eltűnni egyik napról a másikra.

Adj magadnak, a testednek időt, mielőtt visszaköveteled a terhesség előtti alakod! Nem szabad elfelejtened azt sem, hogy a tested nem véletlenül raktározta el a zsírt. Azonnal elkezdi égetni, amint megindul a tejed vagy visszatérsz a terhesség előtti edzésformádhoz. A lényeg ugyan az, mint minden diéta esetén: türelem!

Szoptatás A legtöbb anyuka esküszik rá, hogy a szoptatás segít leadni a terhesség alatt felszedett kilókat.

Így add le a pocakod szülés után

Nos, ez igaz is. Az ugyanis megcáfolhatatlan, hogy a tested több kalóriát éget el, ha a tej előállítására is kell energiát fektetnie. Ez azt jelenti, hogy ha szoptatsz, könnyebben és gyorsabban adod le a kilókat azoknál a nőknél, akik nem szoptatják a adonis fogyás. A normál alakod könnyebben eléred ebben az esetben, de a tejtermeléshez kell némi extra energiaforrás, mert ha ez nincs meg, nehezen fog menni a folyamat, akár el is apadhat a tejed.

Edzés Egy másik módja annak, hogy kicsivel karcsúbb és formásabb legyél, ha könnyű edzésekkel kezdesz, mint például a jóga vagy a séta — de szigorúan csak akkor kezdj el mozogni, ha letelt a 6 hétnyi gyermekágy, és az orvosod is jóváhagyta!

fogyás tippek szülés után

Nagyon jó kikapcsolódás és remek testedzési lehetőséget adhat néhány perc séta a ház körül. Mielőtt elkezdesz bármilyen mozgást edzési céllal, győződj meg róla, fogyás tippek szülés után a kapaszkodó pakolás segít fogyni készen áll a megmérettetésre. Csak akkor szabad elkezdeni az edzéseket, ha a tested már felépült a szülésből.

Először valami kardóval kezdj: séta, kocogás, bicikli. Ha a hasadon lévő zsírpárnáktól szeretnél megszabadulni, koncentrálj az izomépítésre, de semmiképp ne csinálj olyan mozdulatsorokat, ahol összepréseled a hasadat, ha csak pár hónapja szültél.

fogyás tippek szülés után

Ha időhiányban szenvedsz, keress olyan gyakorlatok, melyeket a babáddal együtt végezhetsz. Így nem kell egyedül edzeni, s ő is jól szórakozik.

Diéta A diétázás szintén segíti a súlyvesztést és formálódást.

Hogy lehet szülés után lefogyni?

Amennyiben szoptatsz, várj néhány hónapot a diéta megkezdésével. Persze a diéta nélküli élet nem azt jelenti, hogy csokit falsz egész nap.

Az alapanyagokat és összetevőket már ekkor is nyugodtan kicserélheted egészségesebbekre. Heti fél kiló leadásához kb. Nagyon vigyázz, mert heti fél kilónál többet nem ajánlott leadni, ugyanis könnyen rossz hangulathoz vezethet.

Futás, és persze okos étkezés: így indíthatod be a fogyást a szülés után

Ami egy újszülött mellett, kialvatlanul senkinek sem tesz jót. Ezek voltak tehát a tippjeink a szülés utáni pocak leküzdésére.

fogyás tippek szülés után

A leghatékonyabb, ha kombinálod a lehetőségeket: szoptatsz, edzeni jársz és egészségesebben is táplálkozol. Így lehetsz fogyás tippek szülés után és hatékonyan fitt és karcsú már igazán hamar a szülés után.

fogyás tippek szülés után

Az azonban fontos, hogy tudatosítsd magadban, hogy a testednek időre van szüksége a fogyáshoz, és nem vagyunk egyformák, egyeseknek könnyebben, míg másoknak nehezebben megy a fogyás terhesség után.

Fotó: Profimedia — Red Dot.

Lásd még