Fogyás az iifym-en.

Szerintem ha nem is a legjobb étkezési rendszer ez, nagyon sok előnye van, viszont nem való mindenkinek. Hogyan működnek a különféle diéták?

fogyás az iifym-en zsírégető női sportolóknak

Mielőtt belemegyünk a flexible dieting alapjaiba, először azt kell tisztáznunk, hogy minden, hangsúlyozom, minden étrend az energiamérleg miatt működik. Ha fogyni szeretnél, kevesebb, ha tömeget növelni több, ha meg súlyt tartani, akkor pont annyi energiát kell bevinned, amennyit eléget a szervezeted egy nap során.

Fogyáshoz kalóriadeficit kell és minden diéta, ami működik, az azért működik, mert azt betartva létrejön ez a negatív energiamérleg.

Susanszky Ivan Valóban nem mindegy a szervezetünknek, hogy miből csinál energiát? Vagy ez is olyan idejét múlt butaság, mint az, hogy ha elég sok felülést csinálunk, kockás lesz a hasunk? Az utóbbi néhány évben a táplálkozással és diétával foglalkozó cikkek egyre inkább két, egymásnak szögesen ellentmondó felfogás mögé sorakoztak fel.

Ez azért történik, mert egy csomó mindent száműzöl az étrendedből, vagy arra figyelsz, hogy kis adagokat egyél, vagy valami más szabályrendszert követsz, teljesen mindegy. A kalóriákat a különböző makrotápanyagok, azaz a fehérjeszénhidrát fogyás az iifym-en zsír adják.

Fontos, hogy egyiket sem szabad kizárni, mert kellenek a szervezet megfelelő működéséhez.

fogyás az iifym-en hogyan lehet lefogyni a borjú és a comb súlyát

Sok diétában ez már nem valósul meg, ezért nem lehet velük egészségesen fogyni és több a káruk, mint a hasznuk. Az IIFYM rendszerben ez nincs így, ott pont az a lényeg, hogy minden tápanyagot megfelelő mennyiségben vigyünk be, és ha azok rendben vannak, akkor a kalóriabevitel is rendben lesz.

Hogy néz ki a rugalmas diéta a gyakorlatban?

fogyás az iifym-en a szoptatás segít-e elveszíteni a hasi zsírt

A flexible dieting leginkább a testépítők étrendjével hasonlítható össze, ahol megadják az adataid magasság, testsúly, nem, kor, aktivitás és a célod alapján, hogy mennyi fehérjére, szénhidrátra, zsírra van szükséged. Ők ezt az egyszerűség kedvéért csirkéből, rizsből, zöldségekből, zabból, tojásból, turmixokból és némi sovány tejtermékből viszik be.

Egyszer kiszámolják miből mennyi kell, aztán nagyjából minden nap ugyan azt eszik.

fogyás az iifym-en a nem szándékos fogyás jelei és tünetei

Az IIFYM étrendben ugyan így ki kell számolni a napi szükségletet sok kalkulátor van a neten, erre google-zz: IIFYM calculatora különbség az, hogy teljesen mindegy, miből viszed be a szükséges tápanyagokat. Kipróbálhatod, ha megjelenik egy új különlegesség a kedvenc kávézódban, ha bele tudod számolni a napi keretedbe.

Lehet fogyni cukros kólával?

A harmadik dolog, amitől rugalmas ez a rendszer, az az, hogy ha nem tudod egy étel pontos tápanyag összetételét, mert a mell méretének változása fogyás után nem te készítetted, nincs ráírva a dobozára, vagy nem tudod éppen pontosan kimérni, akkor sem dől össze a világ, mert meg lehet becsülni.

Igaz, ehhez már sok tudásra és tapasztalatra van szükség, de fogyás az iifym-en. Mik a flexible dieting előnyei és hátrányai?

IIFYM-avagy egyél, amit csak szeretnél módszer...

Nekem való vagy sem? Előnyei: Pontosan nyomon követhető, hogy mi milyen hatással van rád. Sokat tanulsz közben a táplálkozásról és a szervezeted működéséről. Ha betartod, biztos, hogy eléred a célod.

Mivel bármit beilleszthetsz az étrendbe, ha beleszámolod, kisebb az esély a falási rohamokra.

Fogyni rugalmasság

Hátrányai: Sok tudást, előképzettséget igényel. Jó, ha előtte már volt táplálkozási naplód, netán étrended és ismered az alapvető fehérje- szénhidrát- és zsírforrásokat.

Ha folyamatosan kevesebb kalóriát viszel be, mint amennyire a testednek szüksége van, akkor bármilyen étel mellett beindul a fogyás. Az IIFYM nagy előnye, hogy egy kis körültekintéssel tényleg belefér néha egy kis finomság vagy egy éttermi vacsora. Az étrend tartásával így hetente nagyjából ,5 kilós fogyásra számíthatsz, sőt, az eredményeid ennél akár jobbak is lehetnek, ha mozogsz is a diéta mellé.

Ezért kezdőként nem ajánlott, eleinte bonyolult. Itt sem ehetsz bármiből bármennyit, ilyen sajnos nincs. Nem figyelsz annyira a tápanyagok minőségére és a időszakban nem tud fogyni. Neked való, ha: Szereted a matekot, a számokat, statisztikákat, táblázatokat.

Tudatos ember vagy, szeretsz tervezni. Érdekelnek az ételek, az összetevőik, mindig az az első, hogy az élelmiszerek címkéit elolvasd. Egészséges kapcsolatod van az ételekkel, nincsenek étkezési zavaraid. Az ételeid nagy részét magad készíted.

Egy újfajta, a rugalmas diéta, azaz az IIFYM alapjai | Peak girl

Kitartó és következetes vagy. Mégis lazán tudod kezelni a dolgokat. Nem neked való, ha: Utálod a számolgatást, a matekot. Nem érdeklődsz az ételek összetevői és az elkészítésük iránt. Szinte mindig máshol eszel.

Post comments: 4 hozzászólás Először is hadd köszönjem meg az első visszajelzéseket, e-maileket és az Instagramon való aktivitásotokat, szavazataitokat, nem tudjátok mennyit jelent ez nekem. Írjatok bármit, ami olvasás közben eszetekbe jut. Na kezdjünk is bele. Nóri, te miért diétázol? Nincs is rá szükséged.

Túlzottan maximalista vagy és rágörcsölsz dolgokra. Ha kiakasztana, hogy pár grammal kevesebb fehérjét, vagy több szénhidrátot ettél az előírtnál. Ha hajlamos vagy étkezési zavarokra. Hogyan kezdd el, ha még nem csináltál ilyet? Egyszerűen csak kezdd el összeírni, hogy mit eszel. Használj egy tápanyagszámoló programot telefonra, tablet-re rengeteg van és ebből kiderül, jelenleg hogyan eszel.

  • Lehet fogyni cukros kólával?
  • Fogyás és egészségtelen
  • Karcsúsító egy darabot
  • Egészséges fogyás - növeld a bőröd rugalmasságát - NIVEA Fogyni rugalmasság Szerintem ha nem is a legjobb étkezési rendszer ez, nagyon sok előnye van, viszont fogyni rugalmasság való mindenkinek.
  • Fogyás jesszel
  • Távolítsa el az akkumulátor zsírtartóját
  • Max zsírégetés peru
  • Эпонина хмуро поглядела на мужа.

Érdemes amúgy kalóriatáblázatot is nézni hozzá, mert sok programba a felhasználók is felvihetnek adatokat és nem egyszer hibásan teszik! Amíg nem ismered jól a tápanyagokat, nem árt többször ellenőrizni mi az, amit beírsz! Ha ezt már csinálod pár hete, lesz egy kiindulópontod.

Azt is figyeld, hogy emellett súlyt tartasz, hízol vagy fogysz. Ha fogysz, akkor ez kevesebb, mint a szinten tartó mennyiséged ha hízol, akkor több, ha nem változik semmi, akkor ezen a kalóriabevitelen tartasz súlyt. Ha ez már megy, kezdj el figyelni a makrotápanyagokra. Fehérjéből próbálj meg testsúlykilogrammonként 2 g-ot enni, azaz ha 60 fogyás az iifym-en vagy, akkor g-ot, a szénhidráttal és a zsírral egyelőre ne foglalkozz, a lényeg, hogy a kalóriakeretbe beleférj.

Később úgyis kiderül, hogy a magasabb szénhidrát és alacsonyabb zsír, vagy ennek a fordítottja mellett érzed-e magad jobban. Egyél sok sovány húst, halat, tojást, összetett szénhidrátot, zöldséget, gyümölcsöt, de ha valamit megkívánsz azt is próbáld beilleszteni az étrendbe anélkül, hogy azzal a kalóriakereted meghaladnád. Ha ezt sokáig kitartóan gyakorlod, profin, készség szinten fogyás az iifym-en menni és nem problémát fog okozni, hanem inkább segíteni fog a napi étkezés tervezésében.

Persze az is lehet, hogy ezt nem neked találták ki, van ilyen, semmi gond, ez csak egy lehetőség egy jó, fenntartható étkezési rendszerre. Griffith, PhD; et alHarry P. Ann Nutr Metab. Epub Nov Trumbo, P.

Dietary reference intakes for energy, carbohydrate, fiber, fat, fatty acids, cholesterol, protein and amino acids. Journal of the American Dietetic Association, 11

Lásd még