Fekvenyomás zsírvesztés

fekvenyomás zsírvesztés
  • Fekvenyomás egyenes padon
  • Search for: Tippek a zsírégetés fokozásához Ha már megfelelő izomtömeggel rendelkezel, a tömegnöveléshez képest a zsírégetés szinte gyerekjátéknak tűnik.

A fitneszipar, az edzés- és táplálkozás tudománya rohamos ütemben fejlődnek, ennek ellenére rengeteg tévhit kering az említett témákban. A következőkben 5 zsírvesztést célzó diétával kapcsolatos mítoszt szeretnénk tisztába tenni, Ryan Wood cikke alapján. A közhiedelem fekvenyomás zsírvesztés úgy tartja, hogy egy csomó erőt fogsz veszíteni, amint visszább veszel egy kicsit is a kajából.

fekvenyomás zsírvesztés

Teljesen normális, ha az fekvenyomás zsírvesztés 1 ismétléses rekordjaid nem most fogod megdönteni, de a lehető legtöbb erőt és izomtömeget kell megtartanod a siker érdekében. Ehhez pedig a kulcs a szénhidrát bevitel lesz. Túl sokan kezdik úgy a diétájuk, hogy drasztikusan lecsökkentik a szénhidrát bevitelüket, mely gyors súlyvesztést eredményez, de ezzel együtemben a teljesítmény is zuhanni kezd. A szénhidrát lesz a fő energiaforrás, és edzéshez szükséges üzemanyag, ezért ha a lehető legtöbb erőt szeretnéd megtartani, akkor a szénhidrátokat fekvenyomás zsírvesztés a lehető legtovább meg kell tartanod a diétád során.

Ha a zsírégetés az elsődleges cél, akkor nagyobb volumennel érdemes dolgozni, hogy a kalóriadeficit ellenére fenntartsd az izomtömeged. Az tanácsolom, hogy diéta alatt célozz meg új ismétléses maxokat az előbb emlitett ok miattez jó hatással lesz az edzésedre a diétád végeztével is, ha újra nagyobb súlyok közelébe mész.

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Összefoglalva: Tartsd a szénhidrát bevitelt amilyen magasan csak tudod, hogy ezzel támogasd a kemény edzéseket. Fókuszálj a ismétléses maxaid fejlesztésére, de ne menj bukásig!

fekvenyomás zsírvesztés

Cél, hogy a cél maradjon a cél. Dan John mondása alapján Ne aggódj, ha nem tudod megdönteni a mindenkori rekordjaid.

Mellizmok edzése

Fókuszálj a zsírvesztésre, mint elsődleges prioritás. Kizárólag organikus, gluténmentes, cukormentes és társai. Én magam is ezt csinálom.

De egy jól betartott étrend mellett bizonyos edzéstechnikákkal még többet tudsz kihozni magadból! A megszokott: sok izolációs gyakorlat A szokatlan: a nagy súlyos alapgyakorlatokra helyezzük a hangsúlyt Sokan azt gondolják, hogy majd a sok oldalemeléstől lesz szép kerek a válluk, meg a sok lábnyújtástól lesz formás, szálkás combjuk, pedig az az igazság, hogy ezek csak kiegészítő gyakorlatok és messze elmaradnak kalóriaégetés szempontjából is az összetett alapgyakorlatoktól.

Illetve nem szükséges teljes fekvenyomás zsírvesztés kizárnod az étrendből. Mert túlságosan szeretem a jégkrémet.

És a burgert. Néhanapján engedhetsz az élvezetnek, anélkül hogy keresztbe tennél a zsírégetésnek. Én így csináltam, és Te is megteheted.

fekvenyomás zsírvesztés

A lényeg, hogy kalória deficitben kell lenned. Azaz kevesebb kalóriát vigyél be, mint amennyit felhasználsz. A lényeg, hogy deficitben maradj!

Emlékezz, a kalória az első számú prioritás, ha zsírvesztés a cél. Ehetsz te akármennyire tisztán, ha kalóriával többet viszel be a kelleténél. Összefoglalva: Légy kalória deficitben. Fogyassz feldolgozatlan, teljes értékű ételeket az idő legnagyobb részében, de ne félj bizonyos ételektől, csak azért mert valaki azt mondja.

  • 5 mítosz, amely hátráltatja a diétádat - enfc2016.hu
  • Van egy határ ugyanis, amin túl nem mehetünk.

Néha élvezd is az étkezést csaló kajával, ha belefér a kalória fekvenyomás zsírvesztés. Ha a 10 hetes diétád 8. Nem azt mondom, hogy mindenféle kifogással állj le két hetente, de ha a diétád korábban célba ér és kicsattanóan érzed magad a bőrödben, akkor nem érdemes folytatnod.

Te vagy az egyetlen, aki meg tudja állapítani, hogy boldog és elégedett vagy magaddal vagy sem. A diétának nem kéne örökké tartania.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés. A cookie-val kapcsolatos részletes adatkezelési szabályok szintén külön tájékoztatóban találhatóak.

Egy rövid periódusnak kell lennie, aminek segítségével eléred a céljaid. Tedd bele a munkát, légy konzisztens és állj le ha elérted a célod. Összefoglalva: Ha elégedett vagy, korábban is befejezheted a diétád.

zsírégető edzés

A diétád végeztével lassan emeld a kalóriát, hogy beálljon a súlyod és időt adj az átállásra. Az érem másik oldalán viszont ne told ki a diétád örökké, ha még nem érted el a végső célod. De az igazság, hogy a kardió nem a zsírégetés szent grálja. Sőt, azt mondom, hogy egyáltalán nem szükséges a zsírvesztéshez! Segíthet benne?

Fogyókúra csak férfiaknak! | Well&fit

Amíg a diétád rendben van addig a zsírégetés megy magától, akármit is csinálsz. Én a nagy mennyiségű kemény edzést preferálom, kalória deficittel kombinálva.

fekvenyomás zsírvesztés

A kardió egy eszköz ami segíthet az előrehaladásban, de nem a mozgás egyetlen formája és közel sem elengedhetetlen. Összefoglalva: A kardió nem követelmény a zsírégetéshez. A kalória deficit a legfontosabb szempont.

fekvenyomás zsírvesztés

Ha élvezed a kardiót, akkor csináld! Mindenesetre legyen több nehéz súlyzós edzésed, hogy fenntarsd az izomtömeged. A kardió nem mágia. Ne ezzel kompenzáld a silány étrended. Az igazság az, ha sosem vagy éhes a diétád során, akkor az eredmények is döcögnek minden bizonnyal. Nincs semmiféle csoda élelmiszer, ami csillapítja az éhségedet egy kemény diéta Persze vannak olyan ételek, melyekkel a kaja térfogatát, mennyiségét tudod növelni, mint például a zöldségek egy része brokkoli stb.

Azt hiszem őszintén kimondhatjuk hogy egy jól kidolgozott mellkas irigylése méltó tud lenni az urakon. Amit mindenképp hangsúlyoznék, hogy a hölgyeknek nem lesz nagyobb a cicijük egy masszív mell edzéstől. Miért is? A mell állományának jelentős hányadát zsírszöveg teszi ki, amit egy túlzásba vitt edzéssel egyszerűen elégetünk.

Azt jelzi számodra, hogy jó irányba tartasz. Ne higgy a mesékben, hogy kiló fogyás után nem leszel éhes. Aki ezt állítja az teljesen őrült, vagy még sohasem diétázott korábban.

Fontos, hogy ne éhezz! De ha olykor éhes vagy a diétád során, az teljesen normális. Összefoglalva: Ha néhanapján éhes vagy, az teljesen normális diétás időszak alatt.

fekvenyomás zsírvesztés

Lásd még