Anyagcsere lendület a fogyáshoz,

Az 5 legjobb zsírégető tea - Fogyókúra | Femina

Még több termék A növényi zsiradékok tökéletessé teszik a vitaminok felszívódását, barátkozz hát meg az olíva- a kukoricacsíra- és a lenolajjal!

6 tipp az anyagcsere-folyamatok felgyorsításához és a fogyáshoz

A zöldségféléket bátran társíthatod mindhárom csoporthoz, hiszen alacsony kalóriatartalmuk nem veszélyezteti a testsúlycsökkenést, és emésztésük során újabb lendületet adsz az anyagcsere-működésnek.

Ezzel a módszerrel három célod egyszerre teljesül: megszabadulsz a kínzó éhségérzettől, minden testrészedről eltűnik a zsírréteg, és egyenletes izomnövekedést tapasztalsz.

Hogyan kövesd a diétát?

anyagcsere lendület a fogyáshoz

A három főétkezés során minden tápanyagcsoportból a megadott arányok szerint fogyassz, míg a kiegészítő étkezéseknél elegendő, ha egy-két csoport szerepel. A magasabb cukortartalmú gyümölcsöket a nap első felében fogyaszd, a savasabb fajták bármikor sorra kerülhetnek.

A nyers zöldségfélék hatására megsokszorozódik a zsírégetés folyamata, ezért minél több étkezésnél illeszd őket az étrendbe.

anyagcsere lendület a fogyáshoz

Ha az utolsó étkezésből nem hiányoznak az emésztőenzimekben gazdag gyümölcsök és zöldségek, az éjszaka folyamán is biztosítod az anyagcsere lendület a fogyáshoz zsírbontást. Mintaétrend Reggeli: egy bögre narancslé, két szelet rozskenyér, két szelet zsírszegény sajt, egy zöldpaprika. Tízórai: 15 dkg gyümölcs.

anyagcsere lendület a fogyáshoz

Ebéd: egy bögre joghurtos csirkemellsaláta, egy közepes, héjában sült burgonya. Uzsonna: egy főtt tojásfehérje, egy sárgarépa.

Vacsora: egy bögre zöldborsós barnarizs, egy marék fűszeres szójakocka, 10 dkg nyers, reszelt cékla. Pótvacsora: 10 dkg ananász. Reggeli: egy bögre író, három evőkanál natúr müzli, négy aszalt sárgabarack.

Még több termék A tea egyik legértékesebb hatóanyaga a konjugált linolsav, a CLA, melynek hatására a sejtek kevésbé hajlamosak a zsírfelvételre. A zöld tea ehelyett az izmokhoz vándoroltatja a tápanyagot, növelve a sportolás során megszerzett izomtömeget.

Tízórai: egy narancs, öt szem dió. Ebéd: egy bögre paradicsomleves, anyagcsere lendület a fogyáshoz dkg tengeri hal, egy bögre árpakása, 10 dkg paradicsomsaláta citromlével. Uzsonna: fél bögre csemegekukorica. Vacsora: egy bögre durumtészta, 10 dkg zsírszegény túró, három evőkanál petrezselymes joghurtöntet.

Pótvacsora: fél grépfrút. Reggeli: egy bögre mákos köleskása, 10 dkg bogyósgyümölcs. Tízórai: két szelet zsírszegény sonka, fél kígyóuborka. Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, egy bögre főtt hajdina, egy bögre vegyes zöldsaláta.

Január – a fogyókúra lendület időszaka‼

Uzsonna: két mandarin, három korpás keksz. Vacsora: egy bögre rakott karfiol két főtt tojásfehérjével, egy bögre paradicsomlé. Pótvacsora: öt szem mogyoró, egy alma. A diétát ideális testsúlyod elérése után is folytathatod a teljes kiőrlésű szénhidrátok és zsírszegény fehérjék mérsékelt emelésével. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét.

Több szénhidrát = lassabb anyagcsere?

A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét! Tízórai: 10 dkg ananász. Ebéd: egy bögre lencsefőzelék teljes kiőrlésű liszttel, két evőkanál búzacsíra.

Látható, hogy az öt csodaszer közül az első négy bennünk rejlik. Az ötödiket tudom hozni például én! Neked kell, belülről igazán akarni. Ez az akarat azonban nem jó, ha görcsös. Ne feszülj rá, fokozatosan alakítsd át az életed, az étrended, a fizikai aktivitásod.

Uzsonna: két puffasztott rizskenyér, három evőkanál zöldfűszeres túró. Vacsora: egy bögre zöldborsós tésztasaláta 10 dkg pulykamellel. Pótvacsora: egy bögre sárgarépakocka citromlével.

Tízórai: két szelet zsírszegény sajt, egy alma. Ebéd: egy bögre zöldségleves, 10 dkg sovány pulykaszelet, egy közepes burgonya, egy bögre parajszósz.

Uzsonna: egy narancs, két teljes kiőrlésű kétszersült. Vacsora: egy bögre bableves, egy szelet rozskenyér. Pótvacsora: egy marék napraforgómag, egy bögre cukormentes gyümölcslé.

Írta: Váczy Anikó Akármilyen hihetetlenül is hangzik, a szervezeted egész nap keményen dolgozik azon, hogy elégesse a bevitt kalóriákat. Hogy lehetséges ez? Mindennek nem más az oka, mint az anyagcsere. Kövesd az alábbi egyszerű tippjeinket az ébredés pillanatától egészen a lefekvésig, hogy a te anyagcseréd is a maximumon működjön.

Ebéd: 10 dkg grillezett hal, egy bögre barnarizs, 20 dkg párolt padlizsán. Uzsonna: egy müzliszelet, 15 dkg bogyósgyümölcs. Vacsora: egy bögre köleskása, fél bögre főtt csicseriborsó, egy bögre zöldsaláta, egy evőkanál olívaolaj.

Pótvacsora: fél grépfrút, két korpás keksz.

5 tipp, amellyel a fogyás egyszerűbb

Tízórai: egy főtt tojásfehérje, egy bögre reszelt sárgarépa, két kávéskanál lenolaj. Ebéd: egy bögre cukormentes gyümölcsleves, 10 dkg csirkemell, egy bögre fahéjas, párolt alma.

anyagcsere lendület a fogyáshoz

Uzsonna: 10 dkg zsírszegény túró, egy zöldpaprika. Vacsora: egy bögre joghurtos zöldbabfőzelék, egy pulykamell-fasírozott. Pótvacsora: egy teljes kiőrlésű kétszersült, egy alma.

Lásd még